sâmbătă, 14 ianuarie 2017

5am thought 14 ian 2014 - Despre talentul irosit




Fiecare om are un talent! Mai mare sau mai mic. Odata descoperit merita sa muncesti pentru implinirea lui cu bucurie si forta. Asta iti aduce implinirea.

Am vazut o gramada de oameni cu un talent marunt dar foarte tenace. 
Poporul spune:
“Obraznicul mananca praznicul!”
“Noi suntem mai buni ca el!”  - ar spune multi.
Da! Dar el crede mai mult in destinul lui si munceste mai mult pentru implinirea lui! 
Am vazut oameni cu valori si inteligente mici carora nu le-a spus nimeni asta! Si ei merg inainte ca si cum ar fi mari.

Un handicap din trecut, frustrarile copilariei, un parinte violent sau alcoolic, saracia, o dislexie cu care te-ai luptat toata viata, lipsa unui parinte, se pot transforma intr-un motor fantastic. Am vazut oameni care fug cu disperare de fantomele trecutului. SI fug inainte.

Multi dintre acesti “energici” nu ajung departe dar ajung undeva.
Se simt fericiti si impliniti.
Esueaza dar se ridica si cauta din nou!
Au o viata!
Traiesc!

Dar nu acestia sunt preocuparea mea de astazi!
Ma gandesc la cei putini, care au un talent fantastic pe care nu indraznesc sa il scoata la lumina! 
Ei vor sa spuna ca sunt modesti dar ajung frustrati!
Ei se descurca singuri! Sunt prea mandri ca sa intre intr-un proces de coaching!
Sunt valorosi dar nu au curaj!
Sunt acei oameni in preajma carora eu am admiratie si curiozitate si respect nemarginit si carora le vad energiile latente si blocajele marunte de care nu vor sa se desprinda!

Exista genii care isi duc maretia nestiuta cu ei in mormant!

Lumea ramane, intre timp, a celor care indraznesc, a “obaznicilor”, de multe ori, da, a psihopatilor. Ei nu se vor da niciodata la o parte din fata celor “valororsi”. Se considera indreptatiti si pe buna dreptate. Au muncit pentru asta.


Voi lupta pentru valoare si pentru destin alaturi de oamenii care isi recunosc talentul si ALEG sa il implineasca. 

Niciun comentariu: