miercuri, 13 februarie 2013

Iv, barbatul cel naiv.


Am avut o vreme in care treceam pe langa oameni si ma incarcam de emotiile lor ca o rigla electrizata de bucatele de hartie... 

O empatie selectiva plus fascinatia pentru complexitatea trairilor umane si a "talentului" omului de a-si complica si de a-si irosi viata. Este FASCINANT sa observi cat de mult se pot complica oamenii. 

Din oamenii pe care ii vezi intr-o zi pe strada 90% au POVESTI. 
50% au povesti grele... 
10-20%... Kafka!! 
5% Hitchcock!!




*
Am ramas pe ganduri cand mi-a zis Lavinia:
"Tot ce faci tu este facut cu MINTEA!!"
Mi-am zis... "Uite cum se vede de afara!".
E adevarat, in raport cu talentul ei de a simti oamenii, empatia mea este poveste.

Gandirea LOGICA vine peste mine navala in orice inceput de constructie care pare ca aluneca in irational si REGLEAZA. 
Prin asta m-a ferit Dumnezeu de multe rele.

Asadar, ar trebui sa fiu mai cu SUFLET, mai "feminin"... dar logica mea masculina ma opreste.


*
Exista si suflete de copil in trupuri de barbat. Poetul in costum corporatist... Iv cel Naiv.

Ma amuzam cu Raluca incercand sa ghicim cine este in spatele marelui anonim. 

" Eu cred ca este chiar Cosmin A, i-am zis."
" Am si eu banuielile mele, mi-a raspuns ea."

Iata ce poezie frumoasa:






limitele progresului



pacat
masina de spalat
pacate nu s-a inventat
trebuie sa le spalam tot la mana
in fiecare zi din saptamana
in care ne-am patat pe suflet peste zi
cu stropi marunti din felul nostru de a fi


Pentru barbatii care lucreaza "cu mintea" recomand o cura de Iv cel naiv.


Niciun comentariu: