joi, 12 iulie 2012

Filme I

Oamenii poarta dupa ei in viata, pe strada, scenarii de filme. Ei "joaca" realitati proprii, isi proiecteaza atitudini si le scot in "piata" sa le confrunte cu "jocurile" celorlalti si sa si le confirme social.

Acum ceva vreme vecinul meu de la tara, militar pensionat, a intrat in curte la mine sa isi curete gardul. Omul isi imprejmuise proprietatea cu ani inainte sa vin eu acolo si ghinionul meu era ca pe o latura a gardului lui era curtea mea.
- Ce faci vecine?
- Imi curat gardul!
Mi-a povestit apoi despre cariera si generalul lui caruia ii ducea tuica si m-a facut sa inteleg ca in "filmul" lui cel de dincolo de gard e Dusmanul.

Plimbam cu noi in lume realitatti paralele. Nasul merge pe strada cu Sclava Izaura, Consuela il ia de la scoala pe Naruto, Vreau sa fiu milionar bea o bere cu Roata Norocului, La etajul sapte sta Mortal combat, la doi sta O femeie face cariera iar undeva la parter Banii nu aduc fericirea suspina dupa Sandocan...

Adesea, Bollywoodul strazii este simpatic caragialesc.

Alta data, realitatile oamenilor sunt dureroase, fara speranta sau pur si simplu absurde... 






Niciun comentariu: