joi, 28 iunie 2012

Kids



Sentimentul de prezenta in viata copiilor mei.
Pentru ca invers nu mi-am pus niciodata problema. I-am considerat totdeauna parte din mine.

Zilele acestea am simtit ce binecuvantare de la Dumnezeu este sa pot sa particip la micile lor incercari, bucurii, tristeti ... Bacalaureat, capacitate, examen de engleza pentru clasa a Va, inscriere in clasa Ia. Le-am avut pe toate ingramadite intr-o luna.

Am incercat sa transmit aceasta bucurie si marunta intelepciune prietenilor mei. Dar ei erau plini. Nu mai aveau unde sa primeasca.

Ieri am simtit prima data ca in curand vor incepe sa isi ia zborul de langa noi. Unul cate unul...  Si am avut un sentiment de gol. De cuib parasit...

Ce tristi trebuie sa fie parintii cu un singur copil.
Si cei mai multi nici nu stiu asta. Inca...


Niciun comentariu: