vineri, 2 martie 2012

Key account


Dumnezeu lucreaza altfel cu "conturile" mari.
Pentru oamenii carora le da mult  - pentru ca pot mult - sau pentru cei care isi iau mult de carat, El are alte reguli, alte Logici.

- De ce sunt Parinte atatea biserici aici in sat?
- Greu de spus… Uite, pe asta a facut-o un roman care a sacapat de la 11 septembrie. A venit si a zis: ”Vreau sa fac o biserica aici!”

Odata ce ai ales drumul Mare, nu te mai astepti la logici euclidiene.

Acum sapte ani m-am certat cu familia ca vroiam sa ii pun fetei numele Dumitra.
- Ce nume e asta?
- Se naste in preajma zilei Sfantului Dumitru!

Atunci m-am rugat la Dumnezeu sa imi arate daca gresesc.
Seara m-au chemat pentru a doua zi la Cluj si nu am putut pleca decat dupa amiaza la drum. Am luat pe cineva cu mine sa ma insoteasca.

La miezul noptii drumul dupa Sibiu spre Sebes era blocat. Se vedeau masinile pe un kilometru, pana pe varful dealului celalalt. A aparut din noapte un om care a explicat pe unde putem ocoli spre Alba Iulia si asa m-am trezit singur in miezul noptii pe niste drumuri judetene pustii. Nu avea nicio logica sa fiu atunci, acolo.

Si realizand aceasta m-am rugat la Dumnezeu sa imi arate de ce m-a adus acolo. Si am inceput sa privesc pe geam ca sa VAD. Dupa un timp am oprit, am dat masina inapoi, am coborat si i-am aratat insotitorului meu un indicator de localitate vechi, pe care scria:
"DUMITRA 4"
- Iata cum il va chema pe cel de-al patrulea copil al meu.

Si cu totii am acceptat ca acesta era numele.

Apoi m-am intors la baile mele zilnice de namol cald.

Cel de-al cincilea copil este fata si o cheama Elisabeta, numele mamei sfantului Ioan Botezatorul.

Niciun comentariu: