luni, 19 mai 2014

Sync




From time to time ma conectez cu copiii mei si ne sincronizam agendele, sentimentele, gandurile, playlist-urile...

Merg cu Pavel in masina, tacuti, si el isi conecteaza telefonul la masina sa isi puna propria muzica.
- Ce-i asta?
- Iti place?
- Ihm...
- Ben Howard
- Si cantecul cum se cheama?
- Old pine. Iti pun eu pe calculator la birou tot albumul... Asculta si asta!

Apoi m-a pus sa ascult Mumford&Sons.
La birou mi-a mai descarcat doua albume si mi-a aratat si cantecul pe care isi doreste sa invete sa il cante la chitara.

M-a sunat apoi din curtea scolii.
- Vezi ca a aparut albumul nou Coldplay. Gost stories, il gasesti pe youtube.

Aud si simt cum se rup in mine legaturile superficiale, blazarile, conventiile de moment...
Vecinatatea lui proaspata m-a conectat... usor... la bucuria lui de a trai si a simti.
Binecuvantarea de a fi parte a vietii si intamplarii copiilor nostri ma fascineaza si imi da sensuri noi si nuante fine, asa cum nu as mai fi crezut ca pot avea....



Niciun comentariu: