joi, 18 aprilie 2013

Back to roots




*
Azi dimineata m-am trezit, mi-am luat cafeaua si am inceput sa ma uit la copaci. Le privesc frunzele, mugurii. La pomi ma uit la bumbii florilor... Anul acesta primavara este tarzie dar rodnica. 

Trebuie sa mut teiul si paltinii. 

Am trasat locul pentru solar si astept sa vina Rafael cu ierbicidul. 

Saptamana viitoare voi pregati custile pentru pasari. Trebuie sa pun un gard de delimitare pentru ca vreau sa le cresc liber, pui fermier cum zic francezii.

Pamantul trezeste in mine bucuria copilariei la tara, resorturile mele de taran ratacit prin labirinturile urbane.

America a fost cautata, la origini, pentru LIBERTATE si PROSPERITATE. 

Unii oameni isi paraseau tara pentru a scapa de persecutii si vedeau in noile State ale Americii un taram al drepturilor si libertatii umane. Altii, antreprenori sau aventuriei, cautau "El Dorado", taramul fagaduintei unde visurile de instarire se puteau implini. Cautau FERICIREA.

Tendinta naturala a statului si a birocratiei de preluare a controlului societatii, nu a putut distruge valorile fundamentale ale civilizatiei americane profunde: CAPITALISM, DEMOCRATIE, MORALA CRESTINA, LIBERTATE, TRADITIE.

Toate acestea au fost dobandite si pastrate prin sudoare si MUNCA.





Niciun comentariu: