joi, 11 aprilie 2013

Nu mai e sulf in Herculane


Nu mai e sulf la Baile Herculane!!
Omul care se ocupa de extragerea sulfului nu a avut bani sa isi plateasca facturile si i-au taiat curentu'!! Zilele astea nicio baie din Herculane nu mai are sulf.
Nu se mai fac bai cu sulf la Baile Herculane.

*
Nu mai e bere la berarie.
Mor cartiere, latra tramvaie,
Pe umejoare ruguri de paie
Se coc eretici de meserie.
Doamna cerneala, du-te-n paraie.
Fa-te padure, doamna hartie.


(  "La berarie" Mircea Dinescu )

*
Am descoperit o emisiune cu Dinescu si Calinescu in 1998. Pe agenda lui Dinescu, doua teme:
1. Sprijin pentru Serbia si Milosevici
2. In fond, Iliescu a fost consecvent, Constantinescu NU. Iliescu se intoarce!
" Spre deosebire de multi intelectuali romani, eu nu fac alergie la Iliescu"
" Mie mi-a fost simpatic Iliescu pentru ca eu nu mi-am facut nicio iluzie ca dupa Ceausescu in Romania va fi capitalism"
" Eu speram ca in Romania sa vina un prim secretar asa... si ca o sa ne fie mai bine si noua scriitorilor..."






Niciun comentariu: