luni, 15 aprilie 2013

LUNI... verde







Au inverzit cativa mesteceni. Nu toti. Fiecare frunza este o victorie a VIETII. Ieri am batut in pamant cateva scanduri si i-am indreptat pe doi dintre ei, sa creasca frumos.Paltinii cred ca se prind. La fel si cei doi stejari. Si doi brazi, unul s-a uscat.

Azi dimineata erau doi fazani in curte. Penele le sclipesc in soare. Sunt de arama. Asta iarna erau mai multi si ieseau pe zapada ca sa caute mancare. 

Ii privesc acum cu jind pentru ca stiu ca civilizatia va veni peste ei. Asta vara un vanator urban ii cauta cu un brac german prin tufisuri. 

Acum cateva zile un barcagiu umbla prin papura sa gaseasca ouale de lisita. L-a gonit bunica.


*
Copiii s-au foit prin casa toata noaptea. Se trezeau, mergeau la baie, veneau in camera la noi. 

M-am trezit si eu in mijlocul noptii si am facut un "rond" sa ii vad pe toti. Maria doarme, o mangai pe par... in cateva luni pleaca...  Sanziana patrulase si ea de cateva ori intre baie si dormitor via dormitorul nostru. Deschid usa incet, ma simte, o sarut pe par si ies. Ii fac lapte Anei, o invelesc pe Eli, inutil, incerc sa o mangai si imi da mana la o parte apoi se duce pe partea cealalata langa maica-sa. Intre timp venise si Dumitra la noi... "la Pavel e frig". 

O iau pe Lavinia de mana si adormim... greu.

Luni dimineata fazanii se plimba prin curte. Au inverzit mestecenii.




Niciun comentariu: