marți, 17 ianuarie 2017

5 am thought 17 Ian 2017 - ACUM - Puterea Prezentului!



Am avut multi profesori de istorie, care mi-au spus de unde au invatat ei ca venim. Mi-a trebuit o vreme ca sa incep sa ma conectez cu istoria familiei mele si apoi, mai larg, istoria poporului meu, a civilizatiei in care ne-am dezvoltat.

O gramada de oameni m-au invatat cum sa imi construiesc viitorul. Asa cum credeau ei, cu directiile si importantele lor. Mi-a trebuit mult timp ca sa imi dau seama ca pot avea propriul vis. Mult.

Nimeni nu m-a invatat cum sa imi traiesc prezentul. 

Din cand in cand, captez clipele cu Anuta. Cand impreuna ma barbierim. Se suie pe scaunel, ii umplu manutele cu spuma si imi zice:
- Apleaca-te aici!
Apoi incepe sa ma sapuneasca. Palmele ei mici si delicate nu imi dau voie sa ies din bucuria clipei.

Gandeste-te cateva momente ce faceai exact acum un an!

Gandeste-te ce vei face intr-un an de aici incolo! Incet... Pe indelete!

Gandeste-te ce faceai acum o luna!

Imgineaza-ti ce vei face peste o luna!

Ce faceai acum o ora?

Ce vei face intr-o ora?

Ce ai facut acum o secunda?!

Citeste RAR! 
Gandeste-te la ce faci acum... 
Ridica ochii de pe text, inchide-i si simte-ti propria respiratie.

Ai prins clipa?

Niciun comentariu: