sâmbătă, 22 octombrie 2011

Get a life! ;)


Am descoperit ca "virtualizarea" relatiilor si tipul de comunicare intre "indivizi" specifice comunitatilor sociale on line nu imi sunt potrivite.

Acest lucru s-ar putea spune in multe feluri: "time-consuming", un anumit tip de violenta verbala si o usoara nota de superficial, de artificial specifice mediului virtual, poate doar incapacitatea sau comoditatea mea de a gestiona multe relatii, de multitasking, un usor exibitionism inerent slabiciunii umane pe care vreau sa il evit sau poate doar o oboseala de moment a mea...

Sunt convins ca pentru multi dintre voi lucrurile acestea nu exista sau sunt mult mai simple...

Important este ca am hotarat sa sterg contul meu de facebook. Cel putin o vreme.

Pana una alta, ne putem gasi pe blogul meu, pe e-mail, sau in "viatzo-sfera", la birou, pe strada, la un pahar de vin...

Acum cativa ani am renuntat la televizor, si nu regret.
Acum imi sterg contul facebook.
Poate ca atunci cand o sa renunt la toate viciile am sa sfarsesc ca magarul lui Nastratin Hogea care, tocmai cand fusese invatat sa nu mai manance a murit.



2 comentarii:

Anonim spunea...

<<"FaceBook", un bun "Difuzor">>
pentru a opune o "pozitie" starii de fapt - era bun si FACEBOOK la ceva... - am "numarat" ultima scriere a mea pe care am difuzat'o si cu FaceBook - au rezultat approx 55000 de citiri in cateva zile!...

m spunea...

Ne vom refugia in catacombe virtuale si vom opune "starii de fapt" propria noastra realitate.
:)
Glumesc, bineinteles!

Dumneavoastra aveti ce spune, sunt convins! Altfel, e greu sa aduni atatia curiosi.

Va urez cat mai multe idei mari si discipoli pe masura!