luni, 10 octombrie 2011

Despre vin, "pulime" si responsabilitate sociala! I. Despre vin!



I.

- In Serbia am mers mai multi prieteni la un concert Eric Clapton. Bun concertul. Dar ce probleme am putut avea cu politia sarba din cauza ca am parcat masina intr-un loc nepermis… nu pot sa spun.  Si erau acolo numai oameni cu bani, nu oricum… milionari in euro… nu pulime…

Vorbisem cu dumneaei toata seara despre vinuri si despre enoteca pe care o avea impreuna cu sotul si un alt prieten, surprinsi placut fiind – doamna de pasiunea mea pentru vin si eu, pulime fiind, ca nimerisem absolut din intamplare intr-un anturaj asa elevat.

- Noi am venit aici sa ne distram, stiti… sotul meu a stat paralizat un an…




Sotul, distins, senioral, il intreb despre cupajul de Feteasca neagra cu Cabernet din seara aceea si indraznesc sa il compar cu Cuve Charlote de la Serve.

- E cel mai bun vin al lor. Francezul, a murit saracul, acum un an. Cancer. Vinul pe care il bem acum il bate, e mai bun!

Discut apoi cu proprietarul podgoriei si imi promite ca ma ajuta sa iau un portaltoi bun pentru cadarca mea de Minis.

Pentru cateva clipe ma gandesc la calugarii din Munte care acum ies de la vecernie si intra la masa de seara.


Niciun comentariu: