marți, 20 noiembrie 2012

Carte-inina

Imobilismul urban: casa-masina-serviciu-masina-casa-masina-hipermarket-masina... m-a determinat sa caut o forma de ardere a "gudroanelor" de pe artere, creier si suflet. Merg la sala si alerg. Mai degraba pedalez.

Imi iau o carte si citeeesc... in timp ce pedalez pe stepper-ul ultraperformant sau pe bicicleta. Mai rar fac si cateva aparate cu greutati medii pentru tonusul muscular.

Ultima oara eram pe stepper de 50 de minute. Transpirasem tot si ma uitam pe ceas sa vad cat mai am pana trece ora. M-a dat jos politicos instructorul ca le stric aparatul. Am mai facut 30 de min de bicicleta.


Pe langa mine trec baieti "mari", definiti, incordati...

- Nu ai cum sa te faci asa doar cu aparate si mancare. Trebuie sa "iei" ceva.
- Tu ce iei?
- Testosteron.
Era un pusti simpatic, facea streetdance si era convins ca testosteronul nu ii va face rau. L-am cautat apoi din priviri prin sala de mai multe ori sa incerc sa il conving ca face o prostie.

Creatina pe care o iau baietii este de ultima generatie. Ajuta in efort si tine apa in muschi ca sa faci masa. Nu prea stim ce face cu rinichii, in schimb.

Carnitina este mai inofensiva. Doar modifica fibra in tesutul adipos si ajuta la slabit.

"Carte-inina" mea este solutia perfecta!! Nu am sentimentul ca ard gazul, "intra" ideile mult mai bine in timpul efortului, inhiba acidul lactic din muschi ( nu-l simti ) si este un energizant ideal.

Sauna. Dus. Masina. Casa...



Niciun comentariu: