miercuri, 14 martie 2012

Veselia ignornatei



- Leo, cum te mai simti?
- Mugurele. crede-ma... nici nu vreau sa ma gandesc... ca ma iau gandurile...
Trebuie sa il opereze a doua oara ca i s-au refacut tumorile la vezica dupa prima operatie... E vesel tot timpul, tonic, la serviciu toata lumea vrea sa lucreze cu el...

La Baldovinesti, printre olteni, mi s-a terminat lumea si Timpul odata cu ea. M-a dus Gicu sa vad terenul lor de langa padurea de stejari. Ne-am suit in "vaporul" cu volan pe dreapta al lui Bot, fratele lui, si am plecat pe campuri, prin paduri...  Am mers cu geamul deschis sa aud eternitatea... pana am ramas suspendati cu masina pe zapada de un metru si apoi am plecat pe jos prin padure. Bot a ramas sa astepte tractorul.

Ma simteam ca un salbatic urban intors in natura.

Am intrat apoi in sat, printre oameni... Aveau tot timpul din lume... Bani? Nu asta era problema... Luau totul pe "lista" de la magazin, de la birt... Se intalnesc in fiecare dimineata si vorbeeesc.

- Sa ii vezi mama ce veseli sunt!
Mama lui sta aici de cativa ani. S-a mutat de la oras la tara, are casa, conditii, mobila mobexpert ...

Nu mai pleaca de aici!

Niciun comentariu: