miercuri, 14 mai 2014

Authentic





*

Unul dintre cele mai puternice feedback-uri pe care le-am primit ever a fost:
"Ce faci tu este singurul lucru ADEVARAT care s-a intamplat vreodata aici! "




*

Trei ani am discutat cu copii din licee care faceau planuri de afaceri. Le-am repetat obsesiv un mesaj pe care l-am adaptat lor pentru a avea aderenta:
"Totul trebuie sa fie gandit si sa poata fi facut facut"pe bune"..."





*
Descopar cu bucurie oamenii adevarati, vii, si stau de vorba cu ei ore in sir. Invat, ma inspir, respir... Mi-am dezvoltat acest simt al autenticitatii. Miros si comunic profund cu oamenii care au poveste adevarata. Inchisoarea mea ar fi privarea de proximitatea lor si scufundarea in mediocritate.

Atunci cand reusesc sa fac un astfel de lucru ADEVARAT si sa ating filonul AUTENTIC al oamenilor  simt vecinatatea raiului.


Astazi m-a sunat Vlad sa imi spun ca mai multe zeci de oameni au avut azi privilegiul autenticitatii intr-o constructie care a plecat de la o idee a mea. Le-am redescoperit FIRESCUL.


Oamenii au mare nevoie de AUTENTIC. De aici ar putea veni solutia colectiva...





Niciun comentariu: