sâmbătă, 26 aprilie 2014

Regrete de moarte



Culese de o asistenta medicala de la muribunzi...



1.„Îmi doresc să fi avut curajul de a trăi o viață a mea, nu pe cea pe care ceilalți au așteptat-o de la mine”. 

Acesta a fost cel mai comun regret, pe care și l-au exprimat aproape toți pacienții. Când oamenii văd că viața lor se apropie de final, e ușor să se uite în trecut și să vadă câte vise au rămas neîmplinite. Cei mai mulți nu au reușit să își împlinească nici măcar jumătate dintre lucrurile pe care le-au visat.




2.„Aș vrea să nu fi lucrat atât de greu”. 

Acest regret a venit de la fiecare pacient de sex masculin, care s-a chinuit să asigure un confort familiei sale.




3.„Îmi doresc să fi avut curajul să îmi exprim sentimentele”. 

Mulți oameni și-au suprimat sentimentele, pentru a avea o relație pașnică cu ceilalți. Au devenit mediocri și nu au demonstrat cu adevărat ce ar fi fost capabili să facă. Multe boli s-au dezvoltat ca urmare a amărăciunilor și a resentimentelor negate.




4.„Îmi doresc să fi păstrat legătura cu prietenii mei”. 

Mulți muribunzi au devenit atât de prinși în propriile vieți, încât au lăsat în urmă prietenii vechi și amintiri extrem de frumoase. Pe patul de moarte, tuturor le este dor de prietenii lor.




5.„Îmi doresc să-mi fi permis să fiu mai fericit”. 

Mulți și-au reprimat unele fericiri și s-au temut de schimbări, iar apoi și-au dat seama cât au greșit.

6. CE AI PUNE LA 6?!...









Frank Sinatra - My Way (1969)

Niciun comentariu: