miercuri, 20 iunie 2012

Simplu

In afara logicii divine "complex" este inlocuit cu "complicat".


Orice alt sistem are lacune. Angrenajul lui de obiecte si relatii pare ca functioneaza in repere "normale" dar in conditii de stress dezvolta contradictii. 

Discipolii lui convinsi devin atunci confuzi si  dezvolta “perplexitati”, vorba lui Petre Tutea. Sau devin nihilisti, postmodernisti, revoltati... pentru ca, nu-i asa, "nimic nu mai are nici o logica".

Am ajuns sa iubesc simplitatea alergand toata viata dupa lucruri complicate. Mi-am facut o profesiune de credinta din a complica lucrurile. Am construit sisteme si scheme complexe, pe care altii –multi- nici nu le cuprindeau.

- Veniti la tara, le spunea Iulian cu putin inainte sa moara! Aici este viata adevarata!

Integrarea simpla, neteologizanta, a lui Dumnezeu in viata de zi cu zi este ziditoare de Sens. Inlatura nelinstile angoasele dilemele si lasa loc trairii simple autentice in acceptiunea ei originara.

Trebuie doar sa redescoparim cu chibzuinta intelepciunea de a ne lasa viata in mainle lu Dumnezeu atat in lucrurile esentiale dar si in lucrurile marunte.

Am intrebat-o pe Natalia daca i-a fost frca sotulu ei sa sara cu parasuta.
-Si-a facut cruce inainte!

**

Nu a lasat Dumnezeu rosturile si sensurile lumii in grija noastra! 

Nerozia noastra ne face doar din cand in cand sa ne credem regi peste randuielile firii. 

Dar nu este asa!


Niciun comentariu: